سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
رنجبر

حوزه/ کارشناس مذهبی رسانه ملی خطاب به طلاب و فعالان فرهنگی گفت: در مسیر کسب علم و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) بین المللی بیندیشید و بدانید که این ظرفیت بالقوه وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از برازجان، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، استاد اعزامی از تهران، صبح امروز در بیست و نهمین نشست از سلسله نشست های مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) که با حضور امام جمعه شهر برزاجان، تعدادی از فعالان فرهنگی و طلاب خواهر و برادر برگزارشد، با اشاره به فرصت نوجوانی و جوانی، گفت: جوانان باید از ایام جوانی در راستای تزکیه و خودسازی بهترین استفاده را داشته باشند.

وی با بیان این که خداوند سبحان در قرآن کریم با عبارتی چون والعصر، والضحی و... به تمامی زمان ها به واسطه ارزشی که دارند، قسم یاد کرده که نشان دهنده اهمیت استفاده از فرصت هاست،  ابراز داشت: طلاب جوان درکنار پرداختن به مباحث علمی و اخلاقی، دراوقات فراغت به ادبیات فارسی و اشعار بزرگان بپردازند، چرا که این مسئله قطعا درمسیر تبلیغ بسیار اثرگذار است.

کارشناس رسانه ملی خطاب به طلاب و فعالان فرهنگی گفت: در مسیر کسب علم و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) بین المللی بیندیشید و بدانید که این ظرفیت بالقوه وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha